Varför är jag bajsplockarn?

Vaknade och kollade på klockan, prick 08.00, börjar om en kvart. Gå upp eller ligga kvar? Defenetift ligga kvar. Snaaark!

Japp så började min dag. Middagen igår blev jättemysig, en flaska vin slank ner och det blev både fnitter och tårar under kvällen, från både mig och mitt sällskap under idol faktiskt!
Åkte hem till Sara i morse, blev massa slak mest. Och jag har även fått en uppgift, jag är bajsplockare. Som alla säkert vet så är inte valpar rumsrena, vilket betyder att dom gör sina behov mitt på golvet. Men jag tror verkligen att lilla Sune var en anting rebellisk idag, vi gick ut med han, han varken kissade eller bajsade. Vi gick in och 5 minuter senare bajsar han på golvet. Hur schysst är det liksom?! Och Sara är en aning känslig så att plocka upp korven blev min uppgift efter som jag är en riktigt kvinna!

Blev lite övningskörning idag också, ännu en skylt har blåst bort. Hur tusan lyckas jag?
Det gick hyffsat, lite kärringstop för första gången då man är i trafiken annars har man bara fått det när man ska starta typ:P haha
I morgon är det fredag minsann, får se vad som händer i helgen. Förmodligen jobb om inte en viss person tänker pallra sig hit. Får se hur det blir med den saken. Nu ska jag kolla på top model/ idol såå tjingeling:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0