Turban-Taliban Elin

Fredagen är hääär:D
Gick upp 3 timmar innan jag började idag, varför vet jag inte.
Tog mig iaf ett bad och grejer. Höll på länge och valde kläder och kom sedan på en fin en:D Påhittiga mig!
Första lektionen var scmu - Bara massa planering, jag hade så tråkigt så jag fixade mig en turban av min halsduk. Vilket tillförde endel skatt och glädje till lektionen!
Denna tuban kom även tillbaka under samhällskunskapen. Folk gick förbi utanför och tittade in och började skratta:D Skönt att ge alla ett fredags skatt. Yvanna uppmanade mig att gå så till skåpen också. Tjaaa kan jag väl tänkte jag. Jag tror aldrig jag har fått så mycket blickar av att bara gå igenom korridoren:p Hahaha:D Tror jag ska börja ha den där på heltid alltså:D Kul som fan var det.
Sara plockade upp mig och vi åkte hem till mig för att mamma skulle klippa sara. Uuh salong Ahlfors ;)

Middag på villagatan är planerat, åå just like old times:D Lovley
Jag och Sara handlade och gjorde grov jobbet till middagen och nu väntar vi bara på att Camilla och Pia ska vara på hemgång så vi kan började steka köttfärs. Det står nämligen Taco på menyn.
Blir nog häng hos T och S ikväll, och jobb i morrn.
That´s al information for now:D

Juste det kommer bilder sen på lilla Turban-TalibanElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0