Telefonkväll.

Shit jag är svettig i örat, helt sjukt..!

Aaa som överskriften säger, jag har pratat i telefon hela kvällen. Först med Tomas som pratar något helt sjukt mycket, men han är jättetrevlig och sådär. Sen efter det ringde S-man och ville ha svar på lite grejer (mihihi) och de telefonsamtalet blev en aning seriöst och obekvämt men det slutade bra iaf. Efter det pratade jag en stund med Linda som hade varit på gillinge idag + lite mer. Sedan pratade jag i hemtelefonen med Fanny om massa grejer som hade hänt i helgen och sånt där, fanny är också en jeevel på att prata men lika söt är hon för det:D Och efter det ringde jag upp Linda igen eftersom det bröts första gången och avslutade det vi pratade om. (andas, glöm inte att andas elin)

Nu är telefonsamtalen slut tänkte jag, ska hoppa in i duschen.
Övningskörde idag, entrade 90vägarna men körde 110:D WIIIE så jevla kul. pappa va galen nera:D
Pappa och jag har kommit fram till att jag är dålig på att bromsa!
Öva öva öva!
Så ett kort inlägg blev det här.
Read me tomorrow gullisar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0