Mår seg och gjorde nyss dushen!

Japps veckans danspass är avklarat, för många frågetecken i denna koregrafi men man får säkert ihop det till nästa gång:P Gick lite bättre än förväntat med tanke på att jag inte har övat en sekund på koregrafin sen förra veckan.
Wellwell! Har precis duschat nu och satte mig precis här.

Skola som vanligt idag, lite projektarbete. Sara och jag var nere på stan och fipplade igår inför våran idee.!
Skolfototema har diskuterats och det slutade med "sagofigurer" Någon som har ett förslag på vad/vem jag kan vara?
Kvällen blir nog lugnt, ingenting planerat!

Å fy fan, knäppte på tvn. Hamnade på 5an och första bilden var massa gubbar och kärringar, spritt språngande NAKNA! My eyes!! I think I´m BLIND!! som sprang dessutom. INTE okej!
Sov morgon i morrn och matlåda - Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0