Jag blir galen alltså!

Shit vad jag är trött på mammas jävla tjat om vad jag äter och inte äter.
Nu när jag kom hem hade hon föreläsning med mig att det är INTE bra för kroppen att bara dricka en smoothie på morgonen för då får magen ingenting att arbeta med. Ämnesomsättningen kan bli helt knasig av det och bla bla bla.
Alltså seriöst, tänk dom som inte ens äter nått på morgonen, och jag tror en smoothie är fan så mycket bättre för kroppen än en sketen macka med en skinkskiva på. MEN NEEEEEJ, åå blir så galen på henne. Det är såå mycket bekvämare att dricka något på morgonen än att äta. Det går mycket snabbare också. Perfekt för en morgon trött snoozare som mig!
Men hon var ju tvungen att byta metod nu eftersom bantingspåståendena inte funkade.
Snälla nån jag äter ju mat också inte så att jag skiter i att äta mat i skolan bara för att jag dricker en smoothie på morgonen. Nej usch förstår verkligen inte problemet i det hela!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0