Hungriga esteter 2or..?!

Vi små esteter äter på tisdagar uppe i musikhuset, vilket innebär att vi har med oss matlåda.
Idag hade jag glömt mina rester på bordet under ensamblem (åt kycklingklubbor och klyftpotatis)
När jag sen hämtade lådan när vi slutade så var benen helt "skalade" och det låg bara en liten klyfta potatis kvar. Och så mycket hade jag misann inte ätit. Alltså betyder det att någon annan har smaskat i sig mina rester.
Hur sjukt är inte det då?

Well well, sitter nu på bokföringen är klar med det man ska ha gjort tills idag, 40 minuter innan vid slutar. Har en bestämd fikadejt med Linda Icecream sen, men hon slutar inte fören halv 4 så tänkte vänta på henne så vi kan bussdejta också. Jag måste säga att jag var väldans piff idag, fixat hår och grejer. Måste nästan lägga upp en bild sen när jag kommer hem:) Hihi egenkär? - oo yes!

Usch har en muntlig redovisning på musikkomunikationen i morgon och jag har inget ämne att prata om. Plus att jag måste göra en intervju också, damit!
Sitter och håller kära berra sällskap nu, hon kämpar på med uppgift 13 trots att hon har sjukt ont i magen. Mycket duktig måste jag säga att hon är!

Nej nu pluttisar - read me later :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet vem den skyldiga är...

2008-09-16 @ 15:39:58
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0