Home sweet home

Efter ännu en 7 timmars lång bilresa är jag nu på hemmaplan igen.
Blev lunch på Hakkes där jag åt helstekt kotlett med dragonsås, koktpotatis och rostade grönsaker.
Mycket gott måste jag säga.
När vi fortfarande befann oss bland civilisationen så försökte jag hela tiden koppla upp mig på oskyddade nätvärk, lyckades tillslut med då var det för låg signal så man kom inte ut på internet i vilket fall som helst. Damit
Var för ful och äcklig för att orka köra min lek "bil flört" så jag sov mest faktiskt och läste både solo och damernas värld pärm till pärm. A girl and her magazine - love it!

Ska snart hoppa in i duschen och fräsha upp mig lite tänkte jag. Sedan ska jag plocka i ordning lite i rummet.
Vid 8 ska jag möta upp Linda i centrum för en lite promenad med massa tjatter, åter igen - Love it!

Det har varit en mysig helg upp hos min bror måste jag säga:)
Tittade på många filmer bla Ensam hemma - lika rolig som vanligt, en liten bit på the increadeible hulk - var för trött för att koncentrera mig, Wall-e - Mjäääk dålig film faktiskt, lite söt i mellanåt dock och Horton hears a Who - faktiskt ganska bra måste jag säga:) Söt film om en elefant som hittar ett sandkorn där det faktiskt finns en helt liten stad inuti!:D 
Shoppade lite eller aa småprylar bara:)

Nej folks dags att bli människa igen, istället för en äckel slusk!
Smell me later (rekomenderas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0