"hallå öppna dörren daa"

Kom precis hem från en fikastund med Linda, riktigt mysigt. Slak ner en macka, lite morotskaka, en kokosboll och två koppar te! Kände mig dock en aning iakttagen, mindre mys :/
Linda följde mig en bit på vägen hem eftersom hon kände att hon behövde en prommis eftersom hon var så äckelmätt efter fikastuden.  Blev en hel del skratt måste jag säga, vi gled in på samtalsämnet "Knacka eller inte knacka innan man går in hos någon annan?" Och sen om man knackar och ingen öppnar vad gör man? Linda visade mycket roliga exempel på vad man skulle göra, knacka och plinga hysterisk och sedan skrika i brevlådan HAHHA fy fan vad kul det var:P Går inte att förklara!
Vek mig av garv när hon gjorde det med sin lilla sjal på huvet som en luva!
Riktigt ruggit ute nu faktiskt burr burr!

Tänkte lägga mig i ett bad snart och tina efter vandringen hem. Riktigt skönt:D
Juste gjorde nått personlighets test som jag hittade på Amandas blogg (heligabirgitta.blogg.se)
Den ska jag lägga upp och sedan en bild från i morse sen blir det bad:D


Elins personlighetstyp:


Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.


Karriärer som skulle kunna passa Elin:


Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare


Lite coola jobb då!



 


Mm gillar håret och tofflorna!, synd att det ser ut som att jag har 2dm långa ben:P Haha


Kommentarer
Postat av: L

Haha du glömde ju gråtandet och dreglandet i brevinkastet! ;)

2008-09-16 @ 21:03:00
URL: http://lindakonno.blogg.se/
Postat av: Cecilia-Camilla

Dina tofflor se såååå sköna ut, ME LIKE! vart har du köpt dem?



kram

2008-09-17 @ 17:07:59
URL: http://ceciliacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0