Gott och blandat

Tjolahopp sitter här och fick nyss en slick på armen av min lilla vovve..mindre mysig. Sedan tittade hon bara frågade på mig och la huvet på sne när jag frågade vad hon ville, efter det borra hon in nosen under armen på mig. Mysflicka!

Dagorning
- Bokföringsprov (helt okej)
- God lunch
- Planering inför julshowen (mest slak, jag = as rastlös satt och lekte med hörselskydd)
- Lite lirande (= jag gjorde nada)
- Amanda i låndan! (var tvungen att fota, så jefla ful)
- Fika med Linda (kastade tesumpen på henne)
- Dans ikväll (jag kommer kunna nada eftersom jag övar ungefär...NOLL sekunder)

 

För övrigt så glömde jag nämna att jag fått en ny sånglärare som heter Anna-Karin. Hade lektion med henne i fredags, jätteduktig var hon och verkar vara en helmysig tjej. Tror jag kommer utvecklas mycket med henne:)

   
Hittade denna bild på min tele, körde ett alternativ till mascara. - Hårspray, funkade ju rätt bra faktiskt, verkligen naturligt :)
En bild från när jag är på väg hem till Robin i fredags och sist en bild på vad vi får till mat i skolen. JUMMIE!!
Mycket spännande som finns i bildmappen på min kära telefon:)

Imorgon är det musikhuset som gäller hela dagen. Myyysigt:D




Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad menar du med ful nu då? ;)

2008-09-30 @ 19:48:06
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0