God eftermiddag

Tog mig nyss ett powernap på soffan, vet inte alls hur länge det varade men skönt var det.
Blev riktigt trött efter den efterlängtade maten som var mycket god:)
Vaknade av ett sms från en person som jag inte hade förväntat mig skulle skriva. Haha mycket lustigt hela den historian med den mannen. Haha Well well det fixas och doas här i lägenheten, pappa skruvar upp lampor, mamma lägger upp gardiner och jonny sätter upp hyllor. Jag tycker själv att jag har gjort dagens gärning, diskade och fixade fint i köket, det är min grej liksom. Sen gav jag ett råd som bror nappade på, byta plats på köks och vardagsrums gardinerna. Så jag ligger bara i soffan och inspekterar alla andras slitande! 
Jag och bror har även roat oss med att ladda ner massa filmer till denna dator.
Och dagens i-landsproblem eller det blir nog morgondagens är att mitt batteri på datorn inte räcker längre än drygt 20 minuter vilket suger eftersom jag då inte får någon användning för filmerna vi just laddat ner. SUG!

Mamma och bror sprang just iväg till ica Nära för att handla lite grej till de varma mackorna vi ska trycka i oss senare ikväll. Även idag har mamma tagit upp bantningen som jag enligt henne håller på med. På grund av att jag sa att jag inte ville äta mer eftersom jag tryckt i mig massor med godis idag. (hm godis diet är väl bra, det går man ner i vikt på väl?)
Vilka motargument jag än kommer med så tror hon samma sak. Jag börjar faktiskt vänja mig vid det nu.

Kikar väl säkert in senare, finns inte allt för mycket underhållning här men huvudsaken är ju att man får träffa brodern:D
 
Klumpig kräääm haha s-man ´haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0