En lördagsmorgon:)

Nu sitter jag här denna lördags morgon och väntar på att klockan ska bli tillräckligt nära 10 så jag kan glida ner till jobbet:) Så jäkla skönt att jobba helger på svens, 4 timmar bara + ob helt sjukt sköna tider:D
Ingen aning om vad som händer ikväll, hoppas på något roligt men får väl se. Borde ta itu med mitt rum när jag kommer hem från jobbet - det ser ut som crap!

Blir jobb nästa helg också men sen är jag ledig helgen efter det:) Då har jag lite äventyr prell bokat:) Snart är det lön också, lite skönt, har liksom typ 400 spänn på kortet. Det är INTE okej! Nästa månad måste jag se till att inte shoppa så mycket, blev lite för mycket sånt den här månaden. Måste försöka spara lite faktiskt!
Nej gott folk nu ska jag bege mig, kom förbi och köp lite leksaker vettja:D

"Snurr Snurr Hopp Wiie" - Gillar fortfarade de uttrycket:P haha


Min egna var fan 10ggr snyggare eller hur S-man:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0