Din jeevla puunchruullee!

Har minsann varit en mysig idag idag måste jag påstå.
Först en sovmorgon - Otroligt Mysigt
Gehörlektionen vill jag inte kalla mysig men den gick bra faktiskt, jag hänger med nu och förstår plus i kanten.
Efter det lunch med Jennisen, Yet, Lindutt och Emma, alltid mysigt men maten var faktiskt inte mysig, pytt i pannan var slut så fick äta klistermos och "färsbiffar" (bajskorvar typ) men med lite ketchup gick även det ner.
Ensamblen, den var mysig. Vi kom igång och spelade idag the girlband spelar It´s raining men (mitt förslag som gick igenom yeeay) gick hyffsat faktiskt.
Och sista lektionen var bokföring, jag och rebecca var där båda två idag. Jag gillar fan bokföringslektioerna, dels för att jag faktiskt förstår vad jag gör, läraren är as skön och för att det faktiskt är kul:D
Jag och rebbsen är riktigt pluggisar, vi satt kvar i 20 minuter idag minsann. MYSIGT!

Juste glömde säga, jag har idag dykt in i en rullande bil, christian tänkte åka utan mig och rebbs idag så sprang efter röck upp dörren och dök in och slog i huvet i dörran på andra sidan. Måste sett så sjukt roligt ut hahaha:D

En halvtimma efter att vi slutade (kl4) rullade silverracern in på skolgården, uuh jennisen och Lindutt plockade upp mig o rebban sen blev det MYSfika på thorssan:D Myste sedan runt i lite affärer, jag införskaffade ett nytt smycke till naveln, ett sött körsbär:) Sen åkte jag och Linda hem till henne, satt där och snackade massa skit. Sen tände vi massa ljus och släckte ner, kokade en kanna tee och satte oss på golvet och pratade ännu mer:) - URMYSIGT:D
Juste, mycket viktigt - Vi åt PUUUUNCHRUUULLLAR! haha linda du är allt en punchrulle du!
Nu kom jag precis hem, ska kolla ut en outfit som jag och Linda pyssla ihop.
Men alla mysiga människor, ha en mysig natt:D
Puss och MYS:D


Mysigt or what?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0