57 mil upp i vårat avlånga land.

Japps precis där befinner jag mig just nu:)
Hälsar på min kära bror som flyttat hit. Sju sketna timmar (halvtimmas stopp för mat) tog det med bil upp hit. helt sjukt. Min rumpa var allt annat än rund efter den åkturen.
Jag hade planerat att blogga om massa roliga saker på vägen upp men glömde bort en liiiten detalj. Internet, aa precis jag hade inget internet och batteriet räckte bara ca 20 minuter. Så det blev inte så¨mycket surfande för min del.
Vi kom hit igår på kvällen, då blev det bara massa tv tittande. Mamma och pappa gick och la sig ganska tidigt men jag och bror låg uppe och kollade på ensam hemma:) Så sjukt länge sen jag såg den filmen alltså!

Iaf på vägen upp så var jag ju tvungen att roa mig själv eftersom jag inte hade någon dator. Så första leken blev massutskick på telen, de höll mig underhållen i ca 20 minuter, sedan hade jag värk i tummen och kände att jag behövde hitta på en ny lek. Aaa bilflörtning tänkte jag. Spanade in varje bil vi körde förbi, hade bakom oss eller bredvid. Var det en snygging i bilen sökte jag ögonkontakt och flörtade på som tusan. Riktigt roande att se allas reaktionen. De flesta flörtade tillbaka och log glatt men det fanns endel som antingen bara så jätteförvirrade ut eller typ totalt ignorerade mig eller så fick jag en tjurig min tillbaka. Det stora problemet var att pappa körde så fort hela tiden och skulle om nästan varenda bil så mina flörtar blev inte så långvariga:P både bra och dåligt kanske!

Nu sitter jag här och väntar på mat bror ska laga spagetti och köttfärssås till oss!:D Det första som hände när jag vaknade var att vi åkte och handlade, först till någon affär där det fanns typ allt och det var pissbilligt. Så där inhandlade jag lite småsaker jag tyckte att jag behövde. Ångrar att jag inte köpte ansiktsmasker alltså, Men men sedan blev det mest tråkaffärer, men var det kom en till lite krimskrams affär där hittade jag lite doftljus som jag köpte:)
Vet inte alls vad vi ska roa oss med resten av kvällen får helt enkelt se.
Tror det blir hemfärd i morgon ganska tidigt.
 
over and out! ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0