uppmaning!

Jag fick idag veta att man kunde smsa sitt namn till 118 100 och få svar på vem man var, eller vem 118100 trodde att man var. Jag skicka alltså Vem är Elin Ahlfors?
Och detta svar fick jag tillbaka:


118100 tror att Elin Ahlfors är en snäll tjej som gillar jordgubbar
Hennes största intresse är att leka charader,och hon är även
Svag för ketchup


Jasså dom visste tydligen saker om mig som jag själv inte visste.
Mycket spännande. Uppmanar alla som läser att göra samma sak. Det gav mitt ett gott skratt iaf:D
Jag tänkte nu lägga mig och kolla på ETT avsnitt av sex and the city.
Jag har gjort upp gränser för mig själv när det gäller det programmet, ett avsnitt innan jag sover.
Jag skulle seriöst kunna ligga uppe hela natten och kolla. Och eftersom det inte är någon reklam när man har boxen så har man ju inte en chans att hinna vila ögona!



Måste säga att dagen har varit mycket bra, jag kommer defenitivt sova gott i natt.
Min vardag är som sagt åter igen bekymmerlös:D Oyeah!

 
På denna bild ser det ju faktiskt ganska fräsch och gott ut.
Inte för att jag på nått vis är emot ketchup till mat men det lät ju som att 118100 menade något helt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0