The boys and me!

yes blev grabbkväll igår då med film och godis och saft:P haha
Blev upplockad av Matte och Johan någon gång på dagen, blev sedan bara lite tvtittande hos matte.
Sen vid 10 rycket flög vi bort till kvantum för inhandling av onyttigheter. Lilla berre boy skrämde mig lite när jag stod och plockade godis med kommentaren "vad är det för liten snygging som står här da" Tänkte : vad tusan är det nu för störd människa som smyger på mig. Så var det bara lilla han:P haha
Väl hemma hos Matte igen Drog vi igång hancock och då hade även Andreas kommit och sällskapat, mycket trevligt.
Jag låg och slumrade till typ varannan minut och Matte satt bara och skrattade åt mig, inte snällt.
När filmen sen var slut skjutsade Matte hem mig och jag däckade på två röda i min säng.

Nu sitter jag här och funderar på vad tusan jag ska ta med för mat till skolan idag. Aa matlåda idag igen eftersom vi estet är lata och inte orkar gå ner till skolan för att äta och sedan tillbaka upp till musikhuset igen. Fast å andra sidan så är det ju jättemysigt. Kanske till och med blir lite julstämning idag eftersom det blir julshowsrep:P haha

Ehm jaa Idag har ju jag och rebbsan gjort en deal om att vi ska supervåffla håret:P HAHA detta kommer bli spännande. Ser ni två små pudlar, en vit och en brun på stan så är det jag rebecca:P hahaha

Nej nu måste jag allt våffla håret klockan börjar bli mycket!
Chingchong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0