Tant Elin!

Jag jobbar ju i en leksaksaffär. Och det har hänt mer än en gång att folk kallat mig tant. "Se så Axel, ge bilen till tanten"
TANTEN??!??!? Jag är inte ens 18 år. Har diskuterat det där lite med Lasse, och han lugnade mig lite med att det bara är så. Bakom en disk står det en Tant!  Men sen igår när jag kom från tåget mötte jag Matte och hans son Kevin. Hejjade lite och gick sedan vidare. Fick sedan ett sms av Matte där det stod. "haha Kevin frågade vad du var för Tant" TANT!!!
Nu stog jag inte bakom någon disk men var tant iaf, vad är detta?!?!
Berättade detta för Lasse idag dåra, och han skrattade så han dog. Och sedan fick man höra det restan av dagen. "släpp fram tant nu" "ska jag göra snören åt tanten?"
Tack..TACK! Gubbstrutt!! ;) Tur för honom att jag har en aning humor!

Kom precis hem från Jobbet dåra, slängde i mig lite mat nyss. Kittlade skönt i kistan.
Jag hade en sån sjukt äcklig och hemsk dröm inatt. Jag sprayade på lite blondspray för att fixa utväxten igår innan jag gick och la mig. Vilket ledde till att jag drömde att jag hade fått Blåsor i hela hårbottnen. Alltså det var såå sjukt äckligt helt sjukt. Får rysningar i hela kroppen när jag tänker på det. UUUSCH!

Kvällen är ännu öppen för förslag:)
Får bli något äventyr tycker jag:)

Ta hand om er nu /  Tant Elin

Kommentarer
Postat av: ems

Haha, jag har också fått den där hemska tant kommentaren nångång :P Så jäkla fult.. Hoppas allt är bra med dig sötis. Pusspuss.

2008-10-18 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0