Sång and drums!

Gillar svengelska alltså:D

Glömde nämna tror jag att Micke filmade mina fötter igår under trumlektionen. Om han inte var ironisk så sa han att det så ballt ut eller mer exakt "du ser ut som värsta grymma trummisen". Vi kör ju på off-beat iaf så satt och övade ett kombinerat komp så mitt i allt tog han fram telen och började filma:P haha kul kul. Skulle vilja ha filmen men han tog kanske bort den:P
Vi ska iaf lämna off-beat nu, undrar vad nästa roliga moment blir:D

Fick även en ny sång förra veckan, AK gick bara igenom den lite snabbt men jag har lyssnat på den nu och den är fan skönt.
Someting to talk about med Bonnie Raitt.


Helt osammanhängande video men låten är iaf skön:D
Tror den kan bli as bra med AK:) Hon är så rar!
Just nu sjunger vi Långsamt farväl med Lisa Nilsson. Så himla skönt att ha en riktigt sånglärare som väljer låtar till en. Yvonne sa hela tiden åt mig att välja:P Det är väl också kul men nu finns det ju liksom en viss baktanke med låtvalen. För att öva vissa saker! Nej jag är verkligen helnöjd med min lilla Anna-Karin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0