Pigg-Elin piggelin:D

Fredagen är kommen:) Klockan är snart halv 10 och jag är pigg faktiskt.
Somnade tidigt igår, hade blivit telefonterrad såg jag i morse. Omkring 22.00-23.00 hade jag fått 4 sms och 3 missade samtal. Allting var inte från samma person men jag fattar inte hur jag inte vaknade. Iofs så hade jag nog skitit i ett visst samtal haha. Någon måtta får det vara mister!
Har bara en lektion idag, om man inte räknar sånglektionen. Men jag slutar för dagen 12.05, skööönt.
Får se vad jag hittar på då, lite småplanering inför i morgon..gaah!
Nej nu ska jag klä på mig och hälla i mig en smoothie!:D
Tjingeling :)


Han duger bara till en sak, de mitt i mellan! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0