Monday morning..nästan iaf

Klockan är nu 11.44 och jag klev precis ur sängen. Har hft riktigt konstga drömmar i natt må jag säga. Orkar inte dra dom nu, men riktigt sjuka. Jag började min morgon med att leta efter min ena strumpa, den var helt borta. Sedan efter typ 5 minuters letande hittade jag den i mitt ena byxben, är man bra då eller?
Sitter här i soffan och glor på lite MTV, bara skit på alla andra kanaler och sånt där med att kolla film i xbox förstår jag mig inte på så jag ger mig inte in på det:P Fick vara nog med att få interner att funka haha, jevla tekniska grejer alltså.

Ingen aning om vad som händer idag, måste få min lilla rumpi hur soffan till att börja med iaf. Sen slänga mig i en dusch sen är en dejt med Linda lite halv bokat. Skulle vara mys, inte träffat henne på länge nu.
I morgon blir det jobb hela dagen typ, nice med lite pengar. Juste får ju lön idag också minsann.
Men hälften försvinner på en gång, skyldig mamma lite och så. Well well.

Gud vad jag är seg alltså, skulle fortfarande legat och snarkat om jag inte typ tvingade mig upp själv:P
Nej gottfolk måste göra nått kreativt av denna dag nu.
Puss o kram!

You never gonna get my mjukisbrallor! ;) haha

Kommentarer
Postat av: frida

fasiken va skönt med lov! Själv ska jag till jobbet snart:/

2008-10-28 @ 10:52:26
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0