Lov..Skönt /Tråkigt

Självklart är det jätteskönt med lov. Man får sova hur länge man vill osv. Men samtidigt, ofta har man tråkigt på loven. Folk jobbar och åker bort. Det går bara skit på tvn, duktiga människor pluggar:P
Som ni förstår har jag tråkigt just nu. Folk är på jobbet, Natalie Andersson vägrar svara, tror hon gått och dött eller nått. Eller så har hon hamnat i torsdagskoma. Hon ville att jag skulle ringa kvart i två i natt, men då låg jag och tok snarkade.
Det var min plan idag att tvinga henne leka med mig. Men den planen gick inte riktigt i lås. Får aldrig träffa den damen!

Så nu ser det ut som att Johanna än en gång tänker rädda min dag. - You got to love her! Det ser även ut som att det blir träning idag, lite friskis! Skoj skoj, kan ju behövas kanske:) Sen var det något snack om bio/filmkväll från Robin och KP håll, får väl se om det blev nått av det.

Helgen börjar närma sig och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra.
Inbjudningar från lite var stans. Usch usch, det får helt enkelt blir det som faller mig till smaken just den dagen:D
Outfiten är iaf uttänkt!:D
Nej nu ska vi se om jag och JJ kommer fram till hur vi ska lägga upp dagen.

Tjoflöjt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0