Have to stop

Jag måste verkligen sluta logga in på playahead, men det bara blir så när jag har tråkigt:P
Vet inte hur länge sen jag var inne sist men iaf.
Det är så sjuka människor som hänger där, hade fått ett mail den här gången (inte så många som skriver till mig direkt)
Det stod iaf såhär

mickemaat <[email protected]>
elin_elut <[email protected]>
 
2008-10-26 10:48
 
 
Tjaa! Vad skulle du tycka om ett riktigt riktigt stooort ansiktssprut på typ 9-11 kraftiga sprut? Lite häftigt & spännande eller mest bara kladdigt & obehagligt? Vet att frågan är lite galen så vill du inte prata eller tar illa upp så säg bara till så ska jag inte störa mer ;)

Seriöst vem skickar ett sånt mail?! sjuka jävlar!!!
Och sen sånna som skriver i gb:n "du var söt, msn?" shit hur lätt tror dom att det är egentligen.
Och alla vi vet vad det är för människor som skriver sånt där.
Fy fan jag måste verkligen sluta logga in där. Kanske man ska ta bort den helt? hm

There are sick people out there!

Kommentarer
Postat av: Rebbs

sjuuuk jävel, haha!

2008-10-26 @ 12:50:10
URL: http://rebbas.blogg.se/
Postat av: A

Jag vill ju veta vad du svarade på frågan ;) hahaha

2008-10-27 @ 23:32:04
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0