HAAARD work work

Idag blev det som sakt jobb klockan 10.
Var grymt länge sen jag jobbade vardag så vi typ 2 var jag redo att gå hem:P Men nej nej bara 4 timmar till haha:P usch
Även denna gång fick jag leka med spelhyllan. nu skulle det sättas julpriser på en del så jag har farit upp och ner på en stege! Ganska långtråkig dag, ändå ut över det vanliga var att det kom in en jättesöt tjej och skulle köpa en sak för 399 och hade endast små pengar, mest enkronor! skit söt var hon:P

Jag kom iaf hem och jag är heeelt slut, har ont i axlarna blä.
Jag har troligtvis inflamaton i muskelfästena i vaden också. Har vaknat av kramper senaste nätterna och nu gör det ont när jag trycker på det och lite när jag går. Måste ha varit den där jävla promenaden i lördags!
Well well, blir i vilket fall som helst inget mer jobb detta lov. Ganska skönt!:)

NU ska jag nog ta och lägga mig i ett bad tror jag.!
Måste återhämta mig efter denna jobbiga dag.
DET ÄR SYND OM MIIIIG!:P
uuwää crybaby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0