Ganska glad för att vara hos Döden!

yess blev party igår minsann. Gled hem till Johanna vid 7 och började fixa mig. Invigde min lila kjol:)
Vet inte vad klockan var när vi kom hem till Rickard aka Döden men där stötte jag på Jennifer och Emma, mycket trevligt.
Nästan precis när vi kom dit blev det twister och jag skulle såklart vara med. Med kjol och allt!
Gick inte så bra första gången men andra gången då vann jag minsann.
Kvällen tickade på, orkar inte ta allt i detalj men här kommer en sammanfattning.

Fightades lite med Kalle - slutade med att jag for i golvet med en jävla smäll.
Per sprang runt med mig på axlen som en liten apa. jag kom faktiskt på riktigt inte ner.
Träffade på en av min brors gamla vänner som tydligen hade varit hos oss 100 ggr. När jag var si sådär 7-9 år.
Han följe med mig ända hem till dörren sen faktiskt, får att se till att inget hände mig och vandrade sedan vidare till telen. Vilken gentleman alltså! Hahaha fick ett ganska roligt erbjudande också. Nått i en skåpbil haha mycket lustigt.
Jag fick riktigt mycket spö av david i nått jävla boxningsspel.
På vägen hem ramlade jag ner för en trappa, hade springtävling med sillen i högklackat och Pratade med min bror i tele.

Det var väl de roliga som hände under kvällen. Massa fula bilder finns ute på facebook och det kommer nog mera när döden lägger upp sina bilder:P haha Men jag hade en riktigt rolig kväll alltså.
Sjukt vad man blir tung i huvet av rödvin alltså men det är ju så gott :)

Nu blir det mat tänkte jag. En standard grej på söndagar, man äter mat till frukost haha.


Här förlorade jag ändå. Lika glad för det är jag men gladast är nog räven! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0