Fördjupningsvecka

Yes började 9 i morse upp i musikhuset. Fick info om denna vecka. Vi ska tydligen göra någon modern tolkning av operan carmen:P Så vi blev indelade i lite olika grupper, en musikgrupp, en manusgrupp och sen en typ kuliss grupp.
Jag hamnade i musikgruppen så jag har lite massa musik idag.
Hamnade i en ensamble med bara tvåor, lite skojsigt lirar trummor;). Dom är så himla dukitga och pianisten, nori (kan inte stava) är så himla skön, helt flummig men så jeevla grym på piano.
Riktigt kul dag, blir lir i morgon med och matlåda som vanligt.
Stackars lilla Amanda var den enda som inte var i musikgruppen, pluttan då!

Sov när jag kom hem från skolan idag också. Tack för skjutsen hem btw, you know who;)
Råkade sova över dansen, skit irriterade :( well well.
Tror nog att jag ska hoppa i säng nu faktiskt.
puss o mys:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0