Bio, hästridning och heliumballong!

Yes så har min kväll sett ut.
Robin och Kristian tog med mig till herocity, bjöd på bio och ridning på en sån där häst som gungar lite mysigt:P HAHA
Vi såg Step Brothers, den var kanske inte överdrivet rolig men jag skrattade ordentligt många ggr.
Haha vi kom dit lite för tidigt så det var lång väntan innan filmen började. Så vi passade på att köpa en heliumballong som vi skulle roa oss med på hemvägen!:D
Även där fick vi många roliga skratt haha fy fan!:D
Blev sedan ett stopp hos K för att rasta lite hundar och klappa hästar. Fick veta att K hade en hund som hette Göte, sorry men jag tyckte det var jätteroligt. Och det blev ju inte bättre av att hästen hette Arne också. Haha !

Nej för att samman fatta kvällen lite kort så hade jag riktigt roligt, skrattade mycket och hörde en häst lägga en riktigt blöt prutt! Kristian har film på min ridtur så kontakta honom för mer info!;) haha

Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0