Uppdatering va!

Vilken liten slarver man är da?
Inte skrivit sen i tosdags juu..på kvällen där blev det film och glass :) Kommer inte ihåg vad filmen hette men den var faktiskt bra, tror mitt sällskap missade typ halva filmen eftersom jag hade ett snurvlande babyface på axeln. Kunde inte låta bli att skratta lite när näsan pep och det kom små snarkningar då och då. haha:D

Fredagen började bra också minsann HAHA:D sovmorgon och grejer :)
Var en liten buse på morgonen också och gjorde en grej som man egentligen inte får göra haha:D
Well well;) Sånglektionen gick bra, fick börja improvisera massa:D Ganska kul!¨
Sen var det samhälle vilket sög bajshårt hatar det.
Sedan fick jag gå och fixa till mitt lilla bus hehe så nu är det allting på sin plats:D haha
Mötte sedan Natta och Linda, gick en lite sväng sen gick jag och natta hem till mig:)
Tog oss en glas rött och jag fixade hennes hår och makeup:D
Vid halv 11 begav vi oss till Sara och Timmy, drack lite där, natalie tog sedan 12 tåget hem till stor staden:D
Alla som var där var måttligt otaggade faktiskt så vid typ 1 eller nått så drog hälften. Jag var kvar en stund men fick sedan skjuts hem med hagberg. I en timma blev jag sedan sms terrad, men efter en stund somnade jag haha.
Vaknade av att samma person började smsa igen. haha lugn och fin lille vän:P

Nu har jag precis ätit, kyckling och ris. De satt fint i magen:) Dagen är oplanerad än så länge:)

          

Kommentarer
Postat av: Sara

Auw.. Så synd att jag inte han träffa systra mi.. Tur att ni hade det roligt iaf :).



Puss & Kram

2008-11-08 @ 15:03:48
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0