Två vackra ögon i mängden:D

Kvällen hos Rebecca blev kalas faktiskt. Precis lagom mängd alkohol för min del. Dock mådde jag illa efter alla skumtomtar Anton lyckades träffa min mun med:D Riktigt grymt team han och jag.
Upptäckte även att det gick att koka denniskorv (hotdogs) och att heinz ketchup i den upp-och-ner vända konstruktionen suger! Riktigt trevlig folk, lilla Andre fick nog i sig lite för mycket, såg väldigt spyfärdig efter robins "lilla" vodka shot!

Folket sinade allt eftersom och till slut så var det bara Jag, Kristian, Robin, Adam, Yvanna, Ellis och Angelica kvar. Och såklart rebecca:) Det blev övernattning för oss alla. Jag och Kristian tog sängen inne i boden. (Vi låg där, inrullade i varsin överkast+ varsitt täcke ändå var det sjukt kallt fan:P) Robin och Rebecca på madrassen, Anglica fick lyx på övervåningen med en egen säng. Adam och ellis tog varsin soffa och Yvanna vet jag faktiskt inte:P
Klockan 11 blev vi väckta av Robins vackra stämma, då gick vi in i värmen och GOD vad skönt det var:D
Efter en stund kom mamms och hämta mig och vi åkte och handlade lite käk.

Efter maten slocknade jag i sängen till SATC runt 2 vaknade igen halv 7:P Klockan 8 blev det kebab och IDOL.
Nu sitter jag här och känner mig riktigt fräsch. Jag tror att jag just nu är alla killars dröm mystjej:P Jag har gårdagens smink, luktar vitlök som fan och aa är bara allmänt ickefräsch:P haha

Nu blir det bad och sen soova:D
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0