Snow is falling outside my window

Idag var det nationella muntliga i svenska dåra:)
Jag var lika förberädd som vanligt och stod och svamla massa skit:P
Men det gick ju iaf!
Efter skolan blev det fika med Linda,Linda och Rebecca:)
När jag och Linda sedan gick ut från thorssan så snöade det. Min första reaktion var ett fjolligt skrik!
Sen gick jag och storlog hela vägen till bilen:D SÅÅ MYSIGT

Sedan blev det provning av Lucialinnen och utdelning av sånghäften.
Börjar bli nervo över detta. Alla säger att jag kommer vinna med hästlängder. ¨
Vilket självklart är jättekul.
Men Just därför kommer det säkert inte bli så. Men alla är så söta o röstar.
Bara ett exempel var nyss, Linn röstade sedan hade hennes mormor ringt och då hade hon bett henne att rösta på mig:D Hur söt får man bli:D:D Och Johannas mamma lovade att rösta från alla i familjen:D Gullisar!

Måste äta någon snartm kvällen blir förmodligen lugn. Förmodligen med bad och tee!:)

http://nhp.se/marknad/lucia2008
Glöm inte att rösta:D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0