Nationellaprovet

Ja det var dags för det också. Jag är faktiskt nöjd med min prestation tror jag:D
Satt från 8.15 till 12.30, tog en kvarts lunch typ, skrev 12 sidor (feta rader) om våld i vardagen.
Har tryckt i mig en helt choklad kaka idag..sicken grej!:P
Har även haft 1000 wolt riktigt rätt i nyllet idag, varför får ni veta på tisdag!;)

Det blir utvecklingssamtal idag också, spännande tror dock att jag får en muntlig varning angående närvaron men men:P
Sedan vet jag inte alls vad jag ska göra ikväll:P
Jag har sooovmorgon till 10 i morrn och sedan är det rep til öppet hus hela dagen. Och sedan öppet hus på kvällen:D Sedan är det party party hos Berrisen:D WIIE jag längtar till fyllekäket:D haha

Nu ska jag och min potatismosskalle göra nått annat kreativt:D
Pussinussi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0