Mot Operan

Jajemen, idag bär det av in till den stora staden Stockholm för där ska det ses på opera!
Låter lite halv lame men det blir nog skoj, jag har en god sallad som väntar på mig i väskan med keso, avokado och hela köret:D Mums..Hehe det är en preliminär dejt inplanerad idag, kan bli riktigt spännande men vi får se vad som händer.

Sitter just och väntar på att få gå till tåget, måste börja gå snaart! Hmm undrar vad jag ska ta för skor.
Crap måste gå och bestämma det.
Juste höll på att ha sönder den där pengagrejen i solariumet, en enkrona fastnade och fick inte ut den först. Så var tvungen att ringa "akut nummret". han ska att han skulle fixa det i morgon (idag). Men envis som jag var hittade jag ett stort hårspänne i fickan så jag stod där en bra stund och pillade och tillslut lossnade pengen..

Oj oj bråttom bråttom
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0