Lördagsmorgon:)

Klev precis ur sängen, kändes precis som att det var söndag. När man sedan insåg att det bara var lördag så blev jag glad:D Det är dags för jobb om en timma och 20 minuter. Jag ska snart äta lite frukost och sedan bestämma outfit.
Juste jag fick fan lida pga mitt klädångest:P Kunde fått en mysig natt men jag kom inte på vad jag skulle ha på mig så det sprack ju, well well! Igår blev det en riktigt slakfredag, det som saknades var en Ben&Jerrys glassburk! Kanske får bli ikväll, vem vet? Aa som sagt, dagens i-landsproblem är alltså "Vad jag jag ha på mig idag?"

Kvällen är oplanerad, får höra runt vad folket ska göra ikväll:)
Nu ska jag se vad garderoben har att bjuda på!

"Tommy tutte, slicka putte, Lång ibland, gulli b*lle och lille pitt i firre"


Kommentarer
Postat av: Amanda

"Nu mina barn ska ni få höra en ramsa som jag och mina gamla vänner hittade på på yngre dagar..."

Klockrent! ;)

2008-11-16 @ 21:05:25
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0