Lördag och SOLEN skiner:D

God morgon alla glada människor:)
Jag har nu sovit och är förmodligen mitt gamla vanliga jag igen.

Går bar det iväg in till stan med Catta och Bjrutan så jag fick minsann inte sova någonting.
Planerade på att sova i bilen men fem sek efter att jag hade lutat huvudet bakåt och stängt ögen så kom "i´m så exited" på radion och då spratt det till i hela kroppen och så var jag igång igen. Studsade som en gummiboll där bak och sjöng för glatta livet. Kul som tusan hade jag!

Väl inne i stan skilldes jag och C och jag mötte upp Johanna, Calle och Janika. Blev en tripp på gina, införskaffade en svart body, så jevla bekvämt!:D Sedan stod vi i kö till buttricks en liten stund, kirrade vingar till Johanna och sedan så bar det av mot HeronCity där bio stod på schemat! Det var ett jevla äventyr att hitta från stan till Heron alltså haha, men vi lyckades! Vi såg den senaste High School Musical! Söt film, kanske lite fööör mycket ibland. Musikaler kan ju lätt bli det. men det var väl bra iaf:)

På vägen hem var jag fortfarande pigg som tusan, så fick jag ett sms av Nisse som undrade om jag ville leka med han och Jimmy. Och det ville man ju såklart. Började smsa till Jennis för henne skulle jag minsann ha med mig tänkte jag.
När Johanna droppade mig på parkeringen, skuttade jag upp för alla backar, slängde mig i duschen satt där och sjöng alla låtar jag kunde komma på, högt och ooootroligt vackert!
Fick sedan en kommentar av mamma "Elin är trött nu" jag svarade "Nej mamma jag är ÖVERtrött" HAHA
Jag fick iaf Jennis att vilja komma ner efter lite pepptalk:) Hon plockade sedan upp mig över allt för lång väntan (tyckte jag, jag studsade runt här henne så mamma höll på att bli tokig när min mun gick i 180)
Fick ett samtal från Lilla K också, ganska komiskt. Såg hur han åkte förbi shell där vi stod och fyllde på luft i däcken. Någon minut senare så ringde han. Är inte det lite roligt?

Usch vad långt detta blev, blir så när man inte bloggar ordentligt, fy skam.
Snart ska jag glida ner till Centrum i lilla blå med JJ, möta upp Glassen och sedan springa runt lite i affärer
Ikväll blir det halloween partaj minsann!:D

Juste måste berätta en sak. Våran tvättmaskin är för tillfället trasig så mamma tvättar i badkaret. Så här om dagen så hör jag bara massa plask och "wroom wroom wroooom, bombom bom" Jag tänkte, nä vad i tusan är det som händer. Går till badrummet och finner min mamma på knä framför badkaret.
"mamma vad gör du?"
"jag tvättar :D:D" svarar hon glatt.
"oookeeej, schyssta ljudeffekter"
"Haha den vanliga låter ju såå"

Hon är knäpp min mamma:)
Nu ska jag knata ner till Elon:)
Puss o mys!:D
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0