Lite kreativitet i denna tråkiga dag

Riktigt slak dag har det varit idag, som sagt Bad, Mat , Övningsköra.:)

Körningen gick väl sådär, fick lite panik i en jävla korsning ute vid norsbol. Bajskorsning hatar den. Man ser ingenting och sen är det uppförsbacke och sen låg det massa bilar bakom och det kom bilar från båda hållen. Usch vad nervös jag blev. Sen var det en iddi som körde ut precis framför mig vid älgviksbron fast jag hade företräde och grejer. Satan vad pappa svor!:P haha min kommentar blev "nää vad elakt" haha:D Men annars gick det väl okej. Känns som att jag har lite mer koll på saker omkring nu.

Väl hemma slog jag in massa julklappar som jag införskaffade igår då:)
Och sedan har jag inte gjort någonting alls typ.
Så jag tänkte att jag var tvungen göra något litet kreativt av dagen iaf. Så jag sydde på siden rosetter på mina nya vantar. Det var nämligen så att mössan hade en och då tyckte jag att vantarna kunde matcha liksom:D
Blev riktigt sött:D

Nehe nu bråkar bildgrejen med mig..vägarar låta mig lägga upp bilder..ha får välslänga upp dom i morgon då!
Fick ett par söta sms nyss som faktiskt gjorde mig lite glad:D wiie! Så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0