Jävla skit bajs dag!

Idag har jag faktiskt inte haft turen på min sida!

På något vänster råkade jag ställa klockan på 6 i stället för sju så den började tjuta kl 6 dåra.
Efter det så gick jag upp, allt var lugnt, fixade mig, packade sakerna som skulle med till dagiset.
Väckte mamma typ 10 i 8 kanske (började halv 9)

Vid 20 över kommer vi ner till parkeringen hoppar in i stora bilen och vad händer. JO biljävlen startar inte.
Ahapp säger jag kutar upp och hämtar nycklarna till lilla bilen. Tror ni att den startade eller? NÄÄ
Sur som jag var tog jag mig feta väska och trampade iväg i snöyran. Kom ner till dagiset och sen i den sista lilla backen ner för att komma till busshållplatsen tror ni inte att jag halkar och slår på röven då eller??.Då kände jag nästan för att ligga kvar och gråta. Men jag ställde mig upp borstade av snön och gick och kollade buss. Trodde ni att det gick någon buss eller? NÄÄ SÅ jag fick gåå i detta snöoväder.

I detta tillfälle var jag inte så himla glad, drog upp luren och skickade iväg ett gnäll meddelande, och svaret med snälla tankar lyckades faktiskt muntrade upp mig lite Tackar! Sedan började jag traska,självklart så började det snöra mer och inte nog med det så var det motvid..HELA VÄGEN!!
På det så hade jag träningsvärk från igår OCH mensvärk. Det var verkligen synd om mig!!!

Allt detta resulterade att jag kom ca 40 minuter försent..tror jag stapplade in på backluradagiset 10 över 9:P Sorry guys!
Men själv dagisshowen gick prima, barnen var så söta och sjöng med o allting:D
Wiiiie:D:D


Barnen: Hej då geet! (geeet!?!?! jag är ett får/bock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0