It happend again

Aaa alltså att mitt besöksrekord nu stigit igen:p Med EN person 34 är nu mitt rekord:P uuh

Sitter här och har precis tryckt i mig två ägg och en banan. Det måste väl räcka som frulle!
Jag har blivit så himla laaat när det gäller frukost. Orkar inte göra mina smoothies längre:P haha
Måste komma igång med dom igen snart:P
Igår mådde jag faktiskt piss, mådde illa och kände mig allmänt neggo. Tog tyvärr ut det lite på Natta kan jag tror men hon vet att jag älskar henne iaf :)
Aaa idag är det öppet hus i skolan då. Ska snart glida dit och börja repa. Ska se om man kan klämma in en till låt kanske mihihi får seee:D

Ikväll blire ferre minsann:D Wiiie
Puss på er alla:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0