Haha

Anonym om Uuh hälsningar från finland:D:
-jag ska absolut inte rösta på dig.

Anonym om Glöm inte att rösta allesammans:D:
-men det är ingen som VILL rösta på dig.

Anonym om Oj oj här händer det grejer!:
-du ska INTE vinna.

oj oj någon som verkligen inte gillar mig här!
Stark att kommentera Anonymt, uppenbarligen rädd för mig också?
Lite roligt att du först skriver att "ingen VILL röst på dig" och sen kom du visst på att folk redan har röstat på mig och var tvungen att skriva att du absolut inte ska göra det!
Det är faktiskt såhär, du får rösta eller inte rösta på vem du vill.
Valet är ditt du lilla anonyma människa!


Kommentarer
Postat av: emelie

Tydligen vet denna anonym att du är poppis ;) Hoppas allt är bra med dig gumman! Pussåkram

2008-11-24 @ 09:10:42
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
Postat av: Mitt i skogen längst ut på tyresö

Vote for Elin

2008-11-24 @ 09:52:45
Postat av: Anonym

Hahahaha!

2008-11-24 @ 14:32:28
Postat av: Anonym

Jag är inte rädd för dig, men du får gärna tro det om det höjer ditt självförtroende. Att jag kommenterar anonymt är mitt val.

2008-11-24 @ 14:36:07
Postat av: Anonym

Modigt!

2008-11-27 @ 14:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0