Blixten

Vaknade kvart över 11 idag, slängde iväg ett sms till Linda och frågade om jag kunde åka med henne om hon hade bil.
"är du klar om 5 minuter får du åka med" Öhhm aa okej tänkte jag , slängde mig upp, drog på mig en t-shirt o ett par jeans, borstade gaddarna, letade förtvivlat efter mina nycklar och kutade sen ner till parkeringen. Och gissa vad, jo jag fick vänta på dom i typ 2 minuter. Lite snabb jag var:D

Jag var minsann poppis igår, alla ville leka med mig haha:D Uh uh
Idag blir det dejt med mister Tiger:D Som faktiskt gjorde mig mycket stolt idag när han ansträngde sig lite!:D
Blev nästan förvånad:D Good boy!

Nu senaste timmarna har jag suttit och fixat mina naglar, provar en ny grej. Lägger på skulpteringsgele ovanpå franskmanekyr, typ som överlack. Ska se om det håller längre då:P Får väl se.
Måste duscha sen också, vet inte riktigt när jag glider till Mr T men blir väl sen någon gång.

-"aaatjoo"
-"prosit"
-"tack för prositen"¨
Eller hur jennisen:D


Kommentarer
Postat av: Jennisen

hahaha ;D That's right my man ;) HAHA var så god och sitt!

2008-11-05 @ 19:22:35
Postat av: Frida

Tiger tamjaren Elin ska du få heta nu:)

2008-11-05 @ 22:24:16
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0