Å så var det söndag igen

Gårdagen blev rätt rolig ändå:D
Slängde mig i ett bad efter jobbet, sedan ringde Catta och sa att vi skulle fota till hennes fotouppgift:)
Vilket skulle vara "teater" jag skulle vara dom där två maskerna ni vet. Den ena är glad och den andra är ledsen.
Anderas plockade iaf upp mig, vi åkte till studion, jag satte igång och smina mig. Den fotning gick as fort några kort bara. Får se hur resultatet blir haha:D Sedan skulle Catta även fotas inför sin au pair (?) ansökan. SÅ jag stylade henne och sedan fotade andreas:D Riktigt sötnosig blev hon allt:D

Efter det droppade Anderas oss hemma hos mig. Här bjöds det på kycklingburgare, efter det lite glass (var iofs bara jag somn åt typ) Sedan manariner och sedan fick Catta ryck och satt och camade med massa på min msn lista:D
Efter en stund joinade jag och vi satt här och dansade och muppade oss. Folk måste trott att vi hade tagit nått alltså:P
Kul hade vi iaf:D Fick även se min lilla Dannie i cam, vilket var spännande. Snackade med denna man i typ 5-6 år känns det som och endast sett 2 bilder på honom. Tror Catta drog vid 11 eller någonting. Efter det tok dog jag. Fast gick inte o la mig fören halv 1 tror jag.

Well well vaknade vid halv 12 typ, nu håller mamma på med maten ute i köket och jag är så sjukt hungrig. Hon har snott mitt recept lite. Ungsbakade rotfrukter och fläskfilé:D Ska bli så gott!

Får se om det hittas på nått ikväll, freddan kommer iofs hem ikväll. Kanske man ska dra en flimkväll med mannen. Hm Det återstår att se:D
Puss så länge:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0