Vart fasiken tog energin vägen?

Jag har varit så galet trött i dag.
Somnade två ggr under sista lektionen, helt sjukt!
Gemu är inte det roligate ämnet men iaf.
Tror superman tog min energi eftersom han minsann var pigg för en gångs skull tydligen:P

Lagade nyss mat, klyftpotatis och lövbiff, blev riktigt gott faktist:)
Kryddsmör och hela skiten, :)
Borde verkligen göra en B uppgift till rörliga bilden nu men jag har ingen ork.
Usch och matten vill jag inte ens tänka på. Wä jävla andragradsfunktionprovet.

Kanske blir en prommis med Linda sen, vore trevligt:)
Juste solade idag också, riktigt skönt. Somnade även där vaknade av det där pipet som kommer när det är 5 sekunder kvar:P haha solade med halvgenomskinliga trosor som är typ randiga i själva tyget. Resultatet blev en randig *piip* HAHA riktigt flashigt.


Elin det är sol ute:)


image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0