Sammanfattning av helgen!

Fredag: Lekte lite med Per och Ralle, blev bjuden på mjukgalss nere i hamnen och sedan lite öl hos Per.
Sara kom sedan och hämtade mig. Vi hade planerat att sitta hemma hos Sara och käka wook och dricka lite.
Haha jag sprang runt i Timmys studentmössa:D Jag var fin tyckte jag:D
Slutade med att vi tog en taxi hem till Jimmy där han, Nisse, Dippen och Robert (tror jag han hette) var.
Blev massa dans och sånt i Jimmys mysiga lilla stuga.
Vid typ halv 2 kanske begav vi oss hem till Nisse. Där blev det mer krök ute på deras baksida med brasa och grejer. Jag frös dock men Nisse fixade duntäcke åt mig:) Gullunge:D
Jag och Sara kom hem klockan 5 på morgonen, jag somnade vi 6 och skulle upp kl 9. Jippie!

   
Dom ända bilderna från kvällen, lite synd!

Lördagen da..Peter körde ner mig till jobbet:) Tack hun! Jobbade till två, snyggingen från Telgra var inne och köpte lite brännbollrack..mjau:D Slutade jobba kl 2, då smet jag in på vågen och kollade på Lindas dansuppvningen. Eller jag satt och gömde mig från typ 2 till 3 sen kollade jag på föreställningen. Alla var såå duktiga:D:D Sen blev det brådis hem, skulle vara hos Linda konno kl halv 7 senast eftersom hon fyllde 18!!!!!:D Hipp hipp hurra för henne:D Sedan var jag där hela kvällen, käkade jättegod mat och tårta sedan dansade vi gärnet alla brudar:D
Vid typ halv 12 drog dom till telegrafen då gick jag hem till Peter. Där satt dom och kollade på hockey och drack bira. Jag slocknade på soffan efter en typ halvtimma kanske hahaha, var så jävla trött. 3 timmars sömn var kanske liiiite för lite men men. Somnade gott bredvid Peter sen iaf:)


Fina och asgoda tårtan:D

Idag Söndag da. Jag, Peter och Freddie tog vara på vädret och åkte ut till Ringvägen för att sola.
Vet inte hur länge vi låg där men ganska länge:D Alla insmörjda med olja:D
Sen nu är jag hemma, ska snart ta en dusch och käka lite mat.
Mamma köpte ny bil idag också, så när pappa har skickat in alla papper för körkortstillståndet blir det åka av:D hihi

 
stekisarna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0