Så onödigt!

Jag har alltid gnällt på att det är så onödigt att vara svartsjuk.
och det tycker jag fortfarande, men jag har aldrig varit det själv.
Men sen nu har jag kommit på mig själv att jag är det ibland som nu tex!
Fan vad jobbigt det är alltså, man är så jäkla sur helt i onödan egentligen.
Blir liksom galen på mig själv, för jag är verkligen inte en svartsjuk person.
Tror jag blivit bortskämd när det gäller uppmärksamhet alltså:P
Jävla skit alltså.
Hur svårt kan det vara att bara inte bryr sig, vara iskall liksom??
Nej jag är fan en varm person när allting kommer omkring:P

Vill bara knöla ihop henne till en boll och kasta henne till kina ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem? =)

2008-05-08 @ 18:17:54
Postat av: Pöölin

Ja frågan är vem du är

2008-05-09 @ 08:53:22
Postat av: Zeta

Jag känner exakt samma sak. Min killkompis pratar jämt om en tjej och jag blir så himla svartsjuk..

2008-05-09 @ 12:33:42
Postat av: Anonym

Hihi, det blev mycket roligare när man vet vem du pratar om! ;) HEJA ELIN!

2008-05-09 @ 16:45:46
Postat av: Amanda

det kom inte med att kommentaren var från mig :p

2008-05-09 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0