Morsdag med stekning och Smörgåstårta:)

Klev ur sängen vid 11 typ.
Gick raka vägen ut till solstolen och nu är jag minsann lite röd i ansiktet.
Samtalade lite med Emelie över staketet, inte varje dag man ser henne inte.

Det blev en kul kväll till sist igår iaf.
Åkte hem till Johannas pojkväns föräldrar där det satt massa folk och söp:)
Mycket trevligt var det faktiskt :)
Länge sen jag umgicks med Johanna måste jag säga, jag tycker om henne:) Hon är söt:D
Vid 1 hade nästan alla börjat knata till telegrafen men jag, Johanna, Calle och Emma satt kvar.
Jag messade Dennis som kom och hämtade mig.
Haha kan inte påstå att jag var speciellt rolig, tur att strömvall var där också.
Jag hann komma in till dennis, sätta mig i en fotölj och få en filt sedan slocknade jag.
Hahah behövde ett litet powernap tror jag:P

Kom hem runt kvart i 3 kanske, sedan somnade jag med kläder och smink på.
Vaknade vid 7 typ och klädde av mig HAHA:D

Klockan två kommer F&F och faster och kusin hit och firar lite morsdag.
Farmor har gjort smörgåstårta..Bara så ni vet så gör min farmor den godaste smörgåstårtan i världen!!
Blir lite snack om sprutor inför Egypten också det är faktiskt bara 21 dagar kvar till jag åker:D wiie:)

Idag blir det bara slak, får se om man får träffa S-man nått :)
Sa åt honom att röja igår, och det lät på honom som att han hade gjort det när han ringde i morse.Duktig pojke haha:D

Tror jag ska återvända till min solstol nu, men får en känsla av att brorsan har snott den. Då blir det krig!
Tjing tjing:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0