Lön= Shoppa! Sprutor också:P

Sara sov här i natt så vaknade hemma för en gång skull.
Har varit massa projektarbete snack idag i skolan och lite ensamble sen har det inte hänt nått mer i skolan,
Min hjärna gick på högvarv efter vi fått info om projektarbetet. Jag ska då vara med Sara (ovanligt)
Spånar som fan på vad vi skulle kunna hitta på. Hm hm hm.

Efter skolan blev det först ett besök på jobbet pga att jag hade fått får lite lön.
Men det är löst får in resten ikväll troligtvis.
Sedan blev det shopping, två t-shirts, två bhar och tre par trosor:)
Mötte sedan upp Linda och gick till Konditoriet och åt en macka:) Mums
Jag lider med dig gumman, hoppas då får till arbetet som försvann!
Sänder dig massa energi!!:D

Tog ju även sprutor idag, det gick bra faktiskt. Gjorde dock ondare än jag trodde att det skulle göra.
Men var ju tvungen att hålla minen eftersom min lilla kunsin var med. Hon är iofs inte liten längre, vad är hon typ 11 eller nått men iaf:P Fick nått skit som jag ska dricka också, kommer förmodligen smaka peck! :S

Nu kom jag precis hem, shit kommer få in massa pengar i morrn tror jag.
Helena skulle föra över pengarna som jag fått av farmor, får resten av lönen och sen kommer studiebidraget in också! yeeay:D blir ca 6000 på kontot känns bra:D
Nu tänkte jag ta en dusch, kanske plugga lite matte. Sen får vi se när S-man kommer hem då glider jag dit :)
I morgon blir det kanske att kolla på Viashowen:D Ska bli spännande!

That´s all folks!
püss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0