Funderar och funderar!

Jag blir inte klok på kärleken alltså.
Jag håller på att bli galen, jag måste göra massa val tror jag.
Vad gör man med folk som inte vet vad dom vill eller inte vill samma sak som en själv.
Eller säger en sak men absolut inte visar att det stämmer.
Vad gör man med frågorna "Om jag stannar, blir jag sårad då?" "Vad vill jag egentligen?"
Hela mitt huvud är full med frågetecken, en knuff åt rätt håll, tack!
Sen har man kommit till ett stadie där man glömt bort allt det dåliga med vissa saker.
Hur kan det komma sig? Alla fel var så jäkla konkreta förut!
Kommer dessa frågor upp på grund av att jag känner mig ensam?
Jag vet faktiskt inte själv, varken in eller ut.
Och grejen är den, jag skulle säkert kunna få så många råd, "gör så" "gör si".
Men hur vet jag vilket som är rätt? Hur vet jag vilken väg jag ska välja?
Stanna och kämpa eller Lämna och förmodligen sakna?
Som sagt, jäkla massa frågetecken.
Börjar tror att jag funderar för mycket!
I´m so lost!

image279

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0