Freeedag / Lördag

Aaa Sara och Catta kom ju förbi igår.
Vi låg länge i mitt rum och bara degade sedan åkte vi till shell och köpte glass. Träffade på Nedos som jag inte träffat på as länge. Han jobbade minsann på shell!
Sedan jagade vi en viss snubbe i en svart bmw, peddoäckel säger jag bara!!!
Fick ett samtal av Peter sen så vi plockade upp han och Johan och åkte hem till Peter.
Där med det mest slak, youtubeklipp, kuddkrig mellan mig o Johan och lite rödvin.
Var väl där till strax efter 2 kanske, då gick jag hem. Vaknade igen vid halv 4.
"heeej kommer du och sover hos mig??" Aaa peter haha så söt. Men denna gång valde jag att vara hemma och sova eftersom jag skulle upp klockan nio:P

Idag blev det som sagt jobb, jobbade med Gunnsan idag. Gick väl bra.
Hon håller alltid på och ger mig komplimanger. "å vad söt tröja"
"du är verkligen söt hörredudu, det tycker pojkarna med va?"
Vad tusan säger man liksom..:S stod där som ett fån bara typ:P

Ikväll blir det ju 18års fest hos Robin :) Ska bli skoj, kul att han bjöd mig också:D
Usch köpte fan dricka för 500 spänn:P Valde att köpa x-cider gaaanska dumt men men:P
Bad Elin...men men behöver inte spara till egypten så mycket eftersom Farmor tydligen ska ge mig 4 tusen till fickpengar..blev helt paff när hon sa det! Helt stört snällt!!!

Nu måste jag äta, fixa lite med Robins present och sånt:D
Mer om kvällen i morgon:)
Pussinussi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0