En vanlig måndag typ:)

Usch var så jäääkla trött i morse, usch!
Märkte inte ens när Peter gick upp liksom.
Tog typ en kvart sov morgon och hann ändå, bädda sängen, käka, diska och torka rent handfatet!
Duktiga mig uj uj uj! haha:D
Vi hade matte istället för engelska idag. Jag har typ gett upp hoppat på matten alltså. Jag förstår ingenting alltså.
Jag hoppas Victor vill hjälpa mig annars får jag haffa någon annan. Om jag säger såhär, det känns inte så lockande att ha nationella i matte B på tosdag.
Sedan måste jag även fixa grejerna till rörliga bilden till vecka 21 senast..B uppgifterna alltså. Nu måste jag förberede en redovisning till på Måndag, det fixar jag lätt!

Treorna redovisade sina projekt arbeten för oss idag!
Det är nästan så att man ska börja spåna lite redan nu på vad man skulle kulla göra för något.
Spännande, så jag väntar på en kanon idee just nu!:D

Nu blir det lite plugg:P pussinussi:D

Kommentarer
Postat av: ems

Börja spåna redan nu! Lovar att det är värt det :) Sedan går tiden så fort så man inte fattar att det redan är maj! galet :P

2008-05-05 @ 22:28:50
URL: http://goldenyouth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0