Dansuppvisning:)

Vaknade upp hos S-man, blev nämligen hämtad i taxi i natt runt halv 2:P haha
Somnade ganska snabbt ändå tror jag för jag var pigg och glad kl 10 på morgonen utan att ha ställt klocka.
Kl 12 var jag nere på telegrafen iaf, uppvisningen började kl 13.
Om man ska sammanfatta hela uppvisningen så gick det faktiskt bra.
Var med på alla danser, + en som jag knappt kunde men det gick bra iaf:D
När jag sedan kom hem hade mamms bakat bullar.
Hade bara ätit en risifrutti under hela dagen så jag högg in på två stycken direkt:P

Nu har jag precis badat, riktigt nice:)
Får se vad kvällen bjuder på:)
Och får se om S-man vågar sig hit:D

Nu blir det kanske en bulle till;)
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0