DAMMIT!

Jag funderar seriöst på att skita i provet i morrn.. jag vill inte ha IG på nationella FAN FAN FAN...

Gick helt okej idag när jag och Victor pluggade lite..tyvärr kunde ingen av oss någonting om andragradsekvationer..well well...
Mutade ju honom med pankakor också, jag kom på att stekspadar är med kärringar jag vände alla i luften.. (måste skryta lite, okej det fick inte varje gång men nästan!!):D

Vi pluggade iaf ett ganska långt tag sen så blev det som vanligt fight:P haha Alltså inte bråk utan brottning, vi lyckas alltid slåss på riktigt haha. Men det är kul, skönt att dampa av sig lite och skratta så man nästan kissar på sig!
Han hittade även ett ställe där jag är kittlig, kanske bara var en engångsgrej men iaf:D

Klockan är nu kvart över 11, victor drog väl med halv 11 kanske.
As kul han erkände att han läser min blogg, I KNEW IT!!:D
MOhahah

Hörde även att Johanna fick körkort idag, blev lite tjaffs mellan oss igår tyvärr. Töntig sak dock!
Grattis iaf!:)

Nu blir det sova, usch jag vill inte ha matteprov!!!!!!!! ;(;(;(;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0