Dagens..:P

Snodde detta från Cattas blogg (A)

Dagens låt: Shake that thing-? (i fiaten mohahah)
Dagens frisyr: en knut på huvudet.
Dagens smink: helt ren och fräsch minsann (blir så när sommaren närmar sig)
Dagens klädsel: Svarta shirts och ett vitt linne
Dagens roliga händelse: Shoppingen:)
Dagens planer: Skolan, fika med Linda, Ta sprutor inför Egypten
Dagens vill ha: SOMMARLOV
Dagens saknad: Massa pengar (som jag får i morgon)
Dagens drog: Drog? nej usch nej. om inte fika är en drog?:P
Dagens tråkigaste: Ta sprutor
Dagens finaste: blir nog Superman :)
Dagens måste: plugga lite matte
Dagens dricka: vatten, fanta, och vaccin mot magsjuka!
Dagens köp: Två t-shirts, två BHar, tre par trosor och tre par strumor och fika!:D
Dagens mat: Pyttipanna
Dagens kärlek: Kärlek? tror jag är mest kär i Sara (A)
Dagens mående:  Mycket bra faktiskt, trotts sprutorna!
Dagens skratt: När Sara inte hörde att jag sa "det är en vana att skriva blogg" och hon svarade "din mamma??"
Hon tyckte alltså att jag sa nått om min mamma. (men rätt komiskt svar)
Dagens tanke: Vad tusan ska jag och Sara hitta på för projektarbete?
Dagens irritationsobjekt: Lasse, för att jag inte fick in hela min lön!
Dagens smycke: Ett i navlen som alltid hänger där :)
Dagens just nu:  Nybadad, väntar på att S-man ska ringa:)
Dagens önskan: Just nu är jag rätt nöjd med allt men Massa sol i sommar kanske ( aa juste det kommer jag ju få i Egypten HA-HA!)

Kommentarer
Postat av: catarina

busfrö! ;)

2008-05-29 @ 09:01:14
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0