Räkor är DYRT!!

Blev ett bad på morgonen, flyttade in mammas bärbara och mina högtalar i badrummet och drog på lugna favoriter:D Läste även min engelska novell som vi skulle ha läst klart till i torsdag:P
Sedan blev det en promenad med Frida i skogen, hon är såå söt. Hon bara älskar snö alltså!
Efter det åkte jag ner till Sara där Linda och Sara satt och kekade godis och snackade lite.

Nu kommer förklaringen till dagens titel, jag och Sara bestämde oss för att gå till kvantum och köpa räkor.
Vi plockar en hel påse full med räkor, när vi kommer fram till kassan så blir vi lite paff när vi ser priset. 474.50kr
typ FEMHUNDRA SPÄNN! Shit alltså, vi gick tillbaka med den påsen och valde två i frysdisken istället.

Sedan gick vi hem och svullade:D Haha Sara satte kanske i påtok för mycket vitlök i aiolin:P (kan inte stava)
Det slank öven ner lite vitlöksbröd också. Sedan kom Timmy och Alman hit, Alman skulle fixa deras hemtelefon.
Lilla Victor dök även upp efter ett tag för att fixa deras diskmaskin. Mycket fixande må jag säga.
Sara lämnade mig här med alla pojkar sen och vi drog till arena. Nu är jag helt ensam när pojkarna dragit på träning. Sitter själv hemma hos Sara och Timmy och kollar på So you think you can dance.

Pratade med Lasse om min lön idag och den skulle komma in i morgon eftersom han hade varit borta.
Imorrn bär det av in till stan också, leka med Natalie:D

Nu blir det mer tv Pööss:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0